Friday 30 December 2011

thanks sayang .... :)

halllloooooo !!!!!!!!!! xnk post lebih2 ... just nk share sikit ...senyum smpi telinga aku skrg .... aku da dapat apa yang aku nak ... tq my chenta cz nk tunaikn pe aku nk ... 1st gaji aku .. aku byr blk t ae ... semua org tye npe aku nk y tuh ... xde apa2 function bez pn ... ok let me explain ... actually , aku da xnk pky fon y mhal2 ... aku da xnk pky fon y byk function ...aku ni mmg B E R H E M A H org nye ...  aq juz nk fon y bole dgr lagu n ambik pic ... aku ta bole idup tnpa lagu ... naik gile aku ase ... kesian kt kwn aku ... tiap kli aku nk dgr lagu ... cnfirm aku mbek fon die ... xkira la time tuh die tgh mcj bofie die ke pe ke ... huhuhu ... ja'at an aku ... n knpe fon tu gk y aku nk ... 1st ... !! aku nk same pky cm akk aku ... br lovely siblings gitu ... :) ... 2nd ... aku ske wrna die ... my fevret colour ...  simple rite ... lau nk ikut an taste aku ... mmg kena tggu aku keja la an ... btw ... aku ttp appreciate ... igtkn nk tggu sok2 bru beli ... happy nye ....  that all ....!!!!!!! chooowwww bedah ...!!



xde la dasyat mne pn ... 
tp aku ttp nk nieyh ...
hope psni xde la tukar2 fon lagi ek .... :)

No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...