Wednesday 7 December 2011

terlepas jua akhirnyaaaaaaaa ... fuuuuuhhhh ...

hello ppeeeppss ...

da lama aku berniat nk update blog nie .. tp dgn jadual y agk padat ... membuad aku takde masa nk menjengah , menyinggah , melawat blog aku ...*budgetmenteri* ...actually , now aq kt umah abg aku ... baru selesai cari umh sewa tuk prktikal nnti ... alhamdulillah ... semua da slesai .. tggl nk byr duit n masuk jewp ... mudah2 an semua slesai dgn baik ... korg doa2 kan la ae ... :)

back to story ....

amboooooiiiiiii dekna pe sangat la y da terlepas tu an ... da abiz semua aq lepas kan ... bia la pegi ..
hahahaaha ... agak2 korang apa ek ...?? jeng ... jeng ... jeng ... takde la .. aq nk share story nie ... akhirnya .. dpt gk aku lpskn rndu aq y sarat sangat tu kt kawan2 aq ... my BFF ... FARALYDA ... even , time tuh siti rasyidah binti azam tak dapat join ... ada hal yang tak dapat di elak kan ... but ... make sure after nie u ad k sayang ...  rndu kt u x ilg ag la .. hope kita dapat jumpa gk nanti ... ok ... !!!!!! ~ ~ ~

pagi tuh kami gerak dalam pukul 10.30 a.m... dgn menaiki kereta pinjam dari ayh dayah ... y dipandu sendiri oleh kwn aq sorg nie ... trip kali nie mmg da lama plan .. tp jd plan last minute .. xpe la jnji ad kan .. *akurasaayatakudahserabuttakdeidea* ... seramai 5 orang sahaja ktorang pegi .. itupun coz dayah n teha bwk adik sorg satu .. aku ..?? mana nk cri adik aq an ... ngenge ... =.=' ... sebelum aku mrepek lagi jaoh ... moh kte tgok mne pic y smpat ktorg snap ... 



sampai2 terus makan ...
tgok la kwn aku sorang tuh ...
tp ttp cantik an ... :p


muka aku plg shengal y pernah aku buat ...
*akubagikoranggelakpuaspuas*


dayah n teha ...


me n teha ...


dayah n nisa (adik dia ) ...


cantik ... ??
tgok la sape y snap pic an ...
aku la ... kan aku takde tuh ... :)
minta kena puji ...


gedix santai ...
aku , teha , nisa ...


lepas mandi ..
makan n makan lagi ...
pic aku ..? takde la plak ...
saje mlz nk tunjuk ... :p

  
adik beradik glew snap ... :p


hey ladies ... !!
byk2 pic die ..
aku suka yang nie ....
well ... aq y snap kan ...(poyo) ...


si gomox ...
aku la ... ~ ~ ~
kata nisa sayang saya ..
gomox tu comey ... :)





adik n akak ...:)
teha n ayiq (if aq ta slh la)


hero kami ...
die sorg je jejaka y sanggop nk ikot kami .. :)


kami tetap comey ...
*tolongsetuju*


sahabat selamanya ... :)

ad byk ag pic aku nk upload ... tp tak pela ... borink plak korg nnti ...tq kawan .. after nieyh kte lepak lagi ok ... !!!! sayangku DAYAH@AMOY ... tq so much cz bg aq seharian pnjam camera ko ... nk pnjam lagi bole ..??? :p ... (tak puas la ) ... for you darling TEHA ... tq a lot cz da wt an kek tuk kami ... sangat sedap ... ko patut ajar kawan ko nie ... mood : nk kawen cepat2 .... (berangan lebih ) ... n lastly .. for u AIDA ... pastikan kita ada masa nk jmpa lepas ni ae .. k laaaaaaaa ... chooowwww bedaaaahhh ....










2 comments:

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...