Thursday 22 December 2011

saya rasa saya tough ... :)

alohaaaa !!!!!! lama glew kot aku ta update blog ... bese la ... umah sewa aku tuh LINE nye LAJU bangat ... :( .. macam2 aku nak cerita ... tak tahu nk mula dari mne ... jap2 ... !! bg aku tarik nafas dulu ... .. ... ... 
ok ... setel ... !!


cam yang aku cerita tadi aku suda berada di rumah sewa ... aku masuk umah tu 16/12/2011 ... area bangi .. seksyen 4 tambahan .. agak2 tahu tak ..? aku sewa sme dgn my bestie nisa  ... huhuhu .. seyes .. aku terasa yang kali nie aku kena belajar B E R D I K A R I  ...meyh aku story 1-1 ... umah nie 1 kemudahan pn xde .. xde tv ... xde mesin basuh ... xde peti ais ... n blik aku .. aku dapat mmg tul2 0 ... korang tahu tak ZERO ... maybe sbb tuh gak la aku dapat murah ... whatever !! ari 1st aku sampai tu .. mmg aku ase cm da down da... aku kne kemas tuh sorg2 ...  bukan tak biasa kan ...korg bole bygkan aku dah siap smua tuh .. tbe2 tmpt aku sangkut2 baju kurung bole jatuh ... SEMUA !! .... aku ase cm nk ngis ... nk pggl MAK !!! .. :( .. pnt kot kms sorg2 ... 2 jam aku duk kms brg2 aku tu ... that time gk aku t'pk ... mulai sekarang la aku kne jadi TOUGH + KUAT + GAGAH ... smua tu dgaan ... bnda kcik jew tuh .. xde hal la ... bole setel ... bak kata mak nisa ... asalkan ada tmpt berteduh ... ckup la ... tul tu cik ... :)




next ... ~ ~ ~ ~


story lak sal akk2 housemate aku ... smua nye peramah2 belaka ... wlupn 1 umah ... ktorg jrg glew jmpa ... bese la .. semua keja an .... takkan keja nk mgadap aku jew .... >_<


aku cerita serba sedikit sal dorg yang aku tahu  kay!! ... 1st .. kak liza ... aku respect kot kat die ... ntah la ... ta tahu knpe .. aku ase tercabar gk la dgn die nieyh ... die nie keja sbg guru ... tapi kat skul international ...  org n9 ... seremban jew kot ... mke die mmg comel .. kecik molek .. peramah gk ... status = married .. even , umo da 30++ .. die ttp nmpk cntik .. husband die keja kt perak ...aku nk jd cm die .. nk bljr tggi2 ... nk ada harta sendiri ... baru pk sal psgn hidup ... aceceh ... jaoh tul aku berangan ... tp tak salah an ... then , kak shida ... die ni pn peramah gk ... die nie lbih kurg cm keja under FAMA gk la ... org n9 gk ... tp xtw area mne ... kak fida lak .. orang kluang ... dekat dgn kg aku kot ...:)  keja sme dgn tmpt prktikal aku ... UTUSAN MELAYU (MALAYSIA) BERHAD ... tp ktorg xprnh pn btembung or tsermpak ... al-maklum la ... ktorg len2 tmpt ... die utusan karya ... aku nie bahagian pemasaran .... lastly , akk leyani (if ta salah ) ni aku xbpe knal die ag... die ni pendiam glew .. y aku tahu die nie suka sangat dgn kucing ... sampai rajin glew ... blikn mkn tuk kucing2 jiran sebelah ... bagos an ... :) ... that all la .... next time akan ada story sal dorg ... 






apa2 pn yang jadi lepas nieyh ... aku kena gk tempuh ... coz aku da ada azam baru ... hope aku dapat capai ... nak jadi ANAK , ADIK , ORANG yang berguna ... :) ... yang lain2 tuh aku da tolak tepi ... bukan aku yang tolak dulu .. tapi benda tu yang ke tepi an diri aku dulu ... so ,ta salah kalau aku pun nak abaikan tu semua ...  kuat an aku ...?? (berlagak) ..... ccchhhooowwww bbeedaaahhhh ...





No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...