Saturday 3 December 2011

ambooooooiiiiii ....


nobody is perfect ... manusia tak pernah lari dari buat salah ... kadang kala kita selalu melakukan kesalahan yang kita pernah buad sebelum nie ... kepada kaum ADAM jangan lah sekali menyakiti hati kami yang kaum HAWA ... bkn la aq nk kta kami2 y girl nie xprnh buad slh ... tp memadai la ... kami pn ada HATI dan PERASAAN ... hahaha .... sEE !!!!!!!  jangan la tye nape   aku merepek ok ...  :) ... senyum tak perlu kata apa-apa ....
hey ... kepada yang berkenaan saya bukan nak bagi kat awak ...just nak share kat semua orang  ... LIKE an ayat nie ...   TERBAIIIKKKKK ... !!!!!!!!!! saya bagi AA+++ .... k la aq mahu g menyambung kerja2 yang tergendala ... nk bsiap untuk pergi ke rumah abg aku ... aq nk g cari umah sewa ...dddddddddddddaaaaaaaaaaaa .... ccchhoooowwww beddddaaaaaaaahhhh .... 

No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...