Saturday 26 October 2013

ku ta bisa hidup tanpa dia .. #MNA

assalamualaikum .. 


      hey , guys ~~ what'up !! post kLI ni xde special mane pon .. arini 1 ari aty ni ase ta tentu .. bru teringat 3tahun lepas ada kenangan yg pahit pernah aku ase .. korg mesti pernah dgr lagu ni kan ... lagu ni sangat bermakna bg aku .. tq la pada kwn2 yg kenal kan lagu ni pada aku .. 3tahun berlalu .. masih segar dalam ingatan .. pertama kali wan tinggalkan aku atas sebab die cple balik dgn JAJA ... (*exgfdie*) ..sumpah!! aku nangis bagai nak gila time tuh.. padahal ktorg cple bru sehari .. lgpon tme tu ta ramai yg tau pasal ktorg .. (yelah kot).. naik pening gak la nisa&naz nak pujuk aku ..  da la tgh frust bercinta bole plak klua lgu ni .. bagai nak rak la aku meraung .. da la tme tu nk dekat FINAL ... tp yg pelik nya .. 1 jam lepas putus .. kitorg bole bork blk mcm xde ape2 brlaku antra kitorg .. kitorg jadi kwn blk .. easy rite ?? .. :) .. sejak pada tu .. lagu ni da jadi badi pada aku .. aku ta bole dgr .. setiap kali dengar mesti nangis .. setiap kali gadoh dgn wan pon aku dgr lagu nie .. hehe .. bila igt blk mcm klaka jerk .. tp alhamdulillah .. lastly , kitorg bersatu jgk .. tq kat bob yg prnh bg support suh aku tggu wan .. oppss .. pecah rahsia .. hehe ..  apa yg aku sayang sgt kat wan .. byk sgt .. sampai ta terluah tp antaranya ialah die terima aku apa adanya .. aku pon bukan la sempurna sgt .. dari couple sampai tunang .. ada jugak aku buat salah yg kadang2 menguji kesabaran die .. tapi die tetap sabar and ta pernah nak tinggi suara ..hanya aku je tahu apa yang die telah cuba berkorban selama nie ..  thanks sayang .. love u so much .... minta maaf selama nie ayg banyak menyakitkan hati .. now! ayg cuba jadi sorg isteri dan bakal ummi yang terbaik .. terima kasih sekali lagi kerana telah melengkapkan idup ayg .. Sejujurnya ku tak bisa ,Hidup tanpa ada kamu aku gila, Seandainya kamu bisa , Mengulang kembali lagi cinta kita , Takkan ku sia-siakan kamu lagi.. hah! ! da menyanyi pulak dah !! .. :D




Di SaaT Aku MeNcINtaMu - Dadali


Mengapa kau pergi

Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi

Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu

Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti

Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamuMengapa kau pergi

Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku


k, bye !! wasalam .. :)


No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...