Saturday 12 October 2013

lastly !! kembali aku setelah lama menyepi .. :D

assalamualaikum .... !!!


fuhhhfuuhhhfuhhhffffuuuhhhh !!  (buang segala habuk yang da lama terperap ) 

1,2,3,... testing3x!!!semangat ni oiiii nak berblog balik ... chaiiyoookkk ...

sudah lama rasanya aku ta berbloging .. setahun lebih rasanya aku stop ni semua .. ini semua garaII lupa pswrd ... macam2 yang berlaku dalam hidup aku dalam tempoh setahun lebih nie... sedih , terharu , gembira , semua ada .. semua ni mengajar aku untuk jadi lebih matang .. O.O ?? matang ke ??  ta sangka aku masih setabah itu .. thanks untuk semua yg still berada di sekeliling aku ...saat aku jatuh dan bangun semula ..  yess !! rite ! semua .. 

rasanya semua da tahu status aku sekarang .. hehe ... lagi 4hari genap la 2bulan status aku sebagai wife org ... tq to my hubby ... MUHAMMAD NOOR AZWAN BIN ABD SAMAN .. sayang d sangat2 !! tiada yang ke dua nya .. insyaallah .. thanks sebab kembali dalam hidup ayang ... even, da macam2 jadi dekat kte .. bia la semua tu jadi kenangan .. jadikan pengajaran .. untuk kita jadi lebih matang .. jangan cepat melatah or mengalah apa yg akan jadi pada masa depan ... kita da usaha sampai tahap ni ,.,dan akan berterusan sehingga ke jannah.. semoga dipermudahkan segalanya .. aminnn ..

ini bru warm up ..testing2x gitu ...  nanti akan aku update mcm2 lgi cerita utk korg ... tunggu !!!!!!!!!!!!! 





wassalam...... (^_^)....

No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...