Monday 21 October 2013

RiNdU HaDiR TaNPa aKU Paksa

assalamualaikum ....


yess !! aku tengah menahan , menanggung , merasa dan me yang seangkatan dengan nya .. ta tahu kenapa .. makin hari makin aku rindu .. rindu semua .. rindu segalanya yang dah lama aku tinggalkan .. tetibe rindu kenangan kat sekolah (SMKBK & SMKSHK) , PLKN ... rindu nyeeeee !!


rindu zaman duk ostel .. rindu fadila , rindu tikah , kak ku , semua2 la .. rindu sangat !! tetibe bole teringat kak adik acap , adik ain .. apa khabar la dorg skrg ek .. igt aku lg ke ta agk nye . huhu .. seyesly, aku percaya cinta itu buta .. mcam mane la aku bole tergila2 kan laki .. sampai ta nak couple dgn org lain semata2 sebab nak tggu die .. sedangkan die knal aku pon ta ..2tahun gk la aku tergila2 kan die . ohh!! Mr.F .. HAHA ... zaman ta matang .. tq la dekt tAQi sbb ada niat nak tolong aku .. rindu bilik prep , waktu duty , rindu nak zikir pg2 kat perhimpunan sambil duk 'peteng' anak teruna orang (dont try this at home :P) rindu waktu ponteng sekolah nyorok dalam loker, HaHA.. rindu nak date2 after PMR , rindu panjat bangunan belakang semata nak simpan fon., oh damn!! sgt rindu !!  yea!! itu semua aku buat .. 


rindu tme mula2 jadi budak baru .. rindu si kembar ...oppss ..  hahaha .. <-- (ini poyo).. benda yg plg ta bole lupa .. uztazah  hempuk dengan buku .. katanya mata aku pandang mcm ta puas aty .. heLLo !! ustazah mata sy mmg mc nie .. xdapat nak buat ape da .. rindu nak ngedate dengan pejai .. rindu nak dapat air free time bulan pose ... hahaha .. poyo gilerrrrr !! dapat geng yg gila2 .. i love them so much .. yess! FARALYDA .. Always in my heart .. muaah2x!! utk korg .. Aku suka wat keja gler dgn korg .. bila dgn korg enjoy oii!! sampai sekarang .. rindu nak bwk moto pusing2 satu serting ... rindu nak buat perangai sampai orang marah ..  rindu nak stdy dgn dak SC.. see !! aku ta tahu mcm mne dak AKAUN bole stdy same dgn dak SC ..actually, aku tahu sape yang berani baca post aku yang pnjang2 nie .. 


lastly, aku rindu dak2 PLKN .. ta kisah la BINTANGOR ke ULU PARI ke .. aku tetap rindu .. rindu wani , rindu nik , nisha , zura ,.. plg2 aku rindu nak dgr dak2 ni pggl aku 'MAK INA' ...rindu semua2 .. tak tahu nak luah macam mane .. yeahh!! i'm crying ! rindu semua tuh ,... tapi aku tahu semua tuh aku da ta bole dapat lagi ... semua tu dah tinggal KENANGAN .. aku rindu SEMUA KENANGAN tuh .. makin hari makin rindu .. 


hahaha.. aku rasa post kali ni la paling merepek ..post plg bosan .. kan?? apa yg aku nak cakap .. aku nyesal ta belajar pandai2 ! nyesal ta fight dgn ammar time PMR .. nyesal ikut kata hati .. HAHA .. but now aku terima jalan hidup yang tengah aku lalui .. n yeah ! aku bahagia .. BAHAGIA dgn keluarga dan MR.husband..  aku ta tahu nak luah kat sape . nak cerita kat hubby .. takot die bosan .. aku nak luah semua2 kat sini .. tarik nafas!!!!!!!!!!!!!! lepassss! fuhhh!! .. ok stop cerita semua ni .. stop nangis .. stop pkir kenangan lama2 .. pandang depan ! just doa hope sangat dorang still ingat aku .. 


ok, bye !! da puas merepek .. 

No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...