Thursday 17 October 2013

cinta sampai jannah .. insyaallah ..

assalamualaikum .. 

 16 ogos 2013 --> dengan sekali lafaz aku sah bergelar isteri orang .. terasa seperti baru semalam saat aku selamat dinikahkan.. bahagianya .. hari2 terasa mcm pengantin baru .. hihi .. even, hidup dlm kesederhanaan . aku ttp bahagia .. aku kaya dgn kasih sayang yg die bg ... 
alhamdulillah .. genap 2bln da aku menjadi isteri orang .. isteri kepada En.muhammad noor azwan Bin Abd Saman .. hampir terlupa yg aku ni da berstatus PUAN .. :P .. 

  malas nak wish kt die utk 2nd month nie .. takot die bosan .. tp aku thu die pon akn bce gk entry nie ..hehe.. to my luvly hubby .. rasanya ta tahu suda berapa kli ucapan terima kasih .. tp ayg nak d tahu & rasakan betapa ayg bahagia dgn kehidupan skrg .. terima kasih menjadi imam ayg .. terima kasih kerana cuba berusaha untuk menjadi anak , suami dan bakal baba yang baik .. hope kita bole same2 kuat n matang untuk langkah seterusnya .. semoga apa yg kita rancangkan tercapai .. :) ....




die suami ku .. 
die halal bgku 
kekal kan rasa ini YA ALLAH .. 
:)



saat yang tak dapat dilupakan .. 
masih jelas diingatan ..


with famly husband 
terima kasih yg ta terhingga coz 
sudi dtg utk memeriahkan majlis ...



antara kawan2 yg hadir .. 
ada lg yg dtg tp pic xde smpn lak .. huhu
sori pada kwn2 yg len..



ini nyawa aku .. 
tanpa dorg rasanya aku ta sekuat sekarang
tq semua selalu support adik saat adik jatoh .. 


lastly ...!! special to my hubby ! :D
SEKADAR CEBISAN KATA ...



ILySM
VcRkSpC

HaCks :)


No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...