Tuesday 12 November 2013

Mak ABaH aDik RiNDu!!! :(

assalamualaikum !!!






nak jumpa EN.JasMaNI & Puan SaLeNah !!! rindu nye dgn mak abah!! sampai demam2 rindu kat dorang .. da 2 bulan ta jumpa .. ta puas cakap dalam tepon .. ada sape2 nak bawak jumpa ta .. dulu lain sekarang lain .. sekarang aku dah ada tanggungjawab ... aku ta boleh nak pegi mane2 sesuka hati .. biar jauh doa aku tak pernah putus untuk mak abah .. kalau aku diberi peluang jumpa dorang sekarang aku nak peluk mak abah kuat2 !! nak cerita macam2 dengan dorang sampai dorang bosan .. :'( ..  ye ! anak mak abah yang aty batu nie .. anak mak abah yang ta pernah dengar cakap ni .. tengah rindu mak abah separuh mati ... mak abah adik nak jumpa ...!! kadang2 ta kuat nak hadap hari2 akan datang .. ta kuat nak jadi TOUGH ibarat hidup ini tak pernah ada masalah .. ta kuat nak PENDAM sorang2 .. baru tahu apa rasa bila dah ada tanggungjawab ... terpaksa jauh dari mak abah .. mak ! abah ! doakan adik mampu untuk jadi seorang anak , isteri dan bakal ummi yang terbaik dan solehah ... adik minta maaf sebelum ni banyak menyusah dan menyakitkan aty mak abah .. adik tak dapat nak jadi anak yang terbaik .. adik ta dapat nak banggakan mak abah macam mak abah harapkan .. harap dunia adik yang sekarang dapat berkat pada akhirat kelak .. doa restu mak abah adik harapkan .. love u all so much .. muuuuaaaahhhhhhhhhhh3x!! 






MAK ABAH ADIK RINDU .... :'(








No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...