Thursday 1 March 2012

bila hati sudah berdetik ...


hey!!! hey!! aku tak percaya cinta ~ ~ ~ .. aku tak percaya cinta ~ ~ ~ .... DUMM!! [petir berdentum] .. stop it kecik gemokk... suara tak sedap mane pon ... (^.^) sedar diri la okeyh ... for my lovely chenta ... sayang!! awak sedar tak sekarang ni antara kita semakin banyak masalah ... sama ada saya da berubah ... atau awk y da berubah atau kita memang dah ta sehaluan ... ok ... 1st time saya publish sal relationship kita ... HAHAHAHA ... okey jiwang kan ..?? semalam saya hampir memutuskan hubungan yang kita cuba jaga selama nieyh ... nasib masing-masing masih bole kawal hati ... salah siapakah ?? saya?? saya minta maaf segala apa yang saya dah luahkan semalam ... bukan nak menyakitkan hati awak .. sekadar nak awk tahu .. saya tahu saya tak pernah nak faham awak .. tapi tolong la !! buang la perangai cemburu buta tuh ... awk buat saya RIMAS , PENAT , LETIH ... tahu tak ?? saya xmarah awk cemburu ... kata orang cemburu tandanya SAY ANG... Phhuuuiitt!! tapi memadai la sayang .. klu da tahap menuduh ... sampai babitkan orang lain ... sape ta sakit hati ... awak tahu kan die tu BFF kite .. bukan saya sorg ... tapi KITA ... FAHAM ?? semua pasal kite die tahu ... dari kita mula kawan sampai sekarang ... awak ..sorry again saya tak pernah nak cuba faham apa yang awak rasa tentang saya ..  saya terkejut sangat bila awak luahkan tu semua semalam ... saya harap janji awak semalam betul ... saya masih mengharap ... awak perlu tahu yang awak belum terlambat .. walau mulut saya kata TAKNAK ... semua tu bersebab ... saya taknak awak bg janji2 KOSONG lagi ... saya bukan PATUNG or BONEKA okay !! saya tunggu awak  ... tak kira bila waktunya .. jgn bagi rasa yang saya simpan selama ni hilang terus ... pleeesssss sayang ... 
 
berHENTI berHARAP ... -->JUJUR<---



*okay , aku tahu aku jiwang ... sila abaikan post kali nieyh ..
*sorry , boss curi time keja ckit ... sistem tgh SERVER .. so , bole kan ... ? (^ . ^ ) ..
*saya sayang semua orang ... SEMUA ORANG KENA TAHU ... !!

No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...