Tuesday 6 March 2012

asyik berTUKAR saje ...

what'up !! aku  rasa sem ni la plg byk aku tukar fon .. penat telinga aku ni dgr MIRA BERRY membebel .. `DEKNA , aku rasa sem ni da bape kali kau tukar fon ' .. okay .. aku pon tak nak tukar fon .. tapi kedaan yang memaksa ... HAHAHA .. ~ ~ ayatmintaklempanglajulaju ~ ~ ... before nie aku ada post yang aku tak nak tukar fon lg kan ... tapi nak buat mcm mne ... aku sendiri pnt nk tukar2 ... ok jom aku tnjuk dalam masa 2bulan brape fon yang aku pakai ... 


nokia x2

ini 1st fon aku beli ..
awal taun ari tu .. 
sekejap je kot aku pakai ... =.="

e72
fon 2nd aku pakai ..
fon ni abg aku pnye ...
die bg aku cz fon aku yang td tu abh aku nk guna ...


nokia n9  (china je kot)

nie LATEST fon aku pakai ...
yang ni aku geram ..
abh aku beli .. then , xsuka pakai ...
adik beradik lain semua taknak ... 
so , aku je la mgsa nye ... 
fon yg tadi plak aku bg akk aku ...

that all .. 2 month .. 3x tukar fon mengalahkan org bisnes  ... HAHHHA .... Daaaaa ...
tggu je la .. psni apa lg ... 


No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...