Tuesday 6 March 2012

beRtukar ke alam BARU ....

hui..hui .. jangan salah faham plak .. :) ... bukan aku la ... jiran depan umah aku ... arini baru 4 hari genap nana&aben bergelar suami isteri yang SAH ... alhamdulillah ... da smpi SERU wlupon mereka muda lg... mungkin dgn ikatan nie mengajar mereka menjadi lebih matang dan kenal ERTI kehidupan ...ammiinnn ... aku xpndi nk ckp lbih2 cz aku xprnh mengalami ALAM nie...  time ari kenduri tu ... aku trase glew yang aku terLAMPAU excited ... heheehe ... mood = JELOUS ... cz aku lmbt lg ... mybe 5,6,7,8 taun lg .. LAMA kan ?? nk cuba slesaikan yg lebih pntg dulu ... stdy pon xabiz lg .. so , xpyh nk gtal2 nk fikir ... FAHAM !!.. 



orang KUAT rewang ... :)
org xcited g knduri..
die xcited g REWang ...


keturunan ALI ...
:)..
msg2 nak posing...


my sis n syiera ..
cousin aku ....


me & syiera .... 


aku n akk aku ...
die comey kn ??
aku MANIS ... HAHAHA


BRO ksygn aku ...
da lama xjoin kompang ..
tiba2 je join ... hehehehe


bFF 4ever ....
lama kot dorg kawan ...
start dorg f1 smpi skrg umo suda 27 taun ... :)
TRULY FRENZ .....


my sis&only one my little brother sayang ...
adik nana .. tp rapat dgn fmily aku ..
MUHD IQBAL FAHMI ... 


selamat pengantin baru ....
NANA&ABEN ....
semoga kekal ....


nana cantik ....
manis sungguh .... :)


pengantin lelaki tak suka senyum ....
tapi tetap SEGAK ...
~ ~ tgn di bahu , mata ke langit ~ ~ semput !! :p


xde pe yang aku bole cakap ....
just nak korg tahu alam PERCINTAAN  tak sama dgn alam PERKAHWINAN ..
SO, pandai2 la nk HANDLE ... 
aceceh ...!! aku ni ckp cm da pro plak ... bkn pe bljr dari org sekeliling ... :)
k , bye ... salam sayang untuk semua ...<---- ayt skema ...  HAHAHA... 










No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...