Friday 18 November 2011

sweet memories....

KeNaNgaN TerIndaH ...
aku yang lemah tanpamu
aku yang rentan karena
cinta yang tlah hilang darimu
yang mampu menyanjungku selama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun aku mampu untuk mengenangmu
darimu
ku temukan hidupku
bagiku kaulah cinta sejati
bila yang tertulis untukku
adalah yang terbaik untukmu
kan ku jadikan kau kenangan
yang terindah dalam hidupku
namun tak kan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupku
yang tlah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah
tQ muhammad Noor Azwan b ABD saman ... utk 1 ari y sgt mbhagiakn .... even , skjp jewp dpt spend time b'2 dgn ko ... jnji ad an ... bkn slalu... coe ... 2 prmntaan aq y tpksa ko itut ... y aq x ske lpk b'2 ... hope ko fhm ... mse kte pnjg ag an ... so , pe y pntg .. tu y kte ptot lakukan  dulu... huhuhu ... cm `USTAZAH PILIHAN` x ..?? :) ...

ini jew y mmpu kte beli ...
bkn aper ... nk beli bsr ...
mkn b'2 jewp ...
selera lak len2 ...:p


1st time aq ase aq edit ...
CANTIK cmni ...
HAHAHA ... *perasan ~~


MASIH di tempat y same ..
dalam keadaan y b'beza ...:)


terima kasih sayang ...:) ...
awak adalah antara yang saya nk cari ...










No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...