Thursday 24 November 2011

HooorrraaaaYYY .... cuti KembaLi ...!!!

helloooo .... ~ ~ ~ ... aku suda berada di  rumahku y tcinta .... kata orang .... ` RUMAHKU , SYURGAKU ` 
ahakz .... hehe ... smua org tw la an ... blew aq ad kt umah nie .... means aq da abiz FINAL tuk sem 3 .... stop pk sal final ... aq da xnk tahu semua tu ... skrg ni aq juz perlu tawakal jew ... 
bermula la sudah cuti sem aku ....  terasa skjp je sem 3 ni ... spt slalu la ... mcm2 y aq dpt sem ni... semua ase ad ... xpe la ... bia la aq smpn semua tu ... kali ni cuti pe aq nak buat ek ... ?? cm banyak jew an ... macam2 da aq plan ...


Seperti y aq updte an di MUKABUKU .... hahaaha ... banyak x aktiviti yang aku nk buat ... sampai xtahu nk mula yang mana dulu ...
bole korg suggest ta ..?? yang penting ... aq suda hlg kempunan mahu makan
 DURIAN ... perggghhh ... i'm lovin it .... !!! .....  tq ma n abh ... igt gk nk smpn durian tuk adk ... even , juz sebiji jew ... saya ttp hargai ... 

*nothing to say ... juz nk membuat pengumuman ... y saya sedang b'cuti ... so , pada sape2 y free nk jmpa sy ... sila la dtg ke rumah ... rumah saya sntiasa t'buka utk para tetamu ... (suda mcm raya la plak ) ... 
tetibe rndu dgn dak2 poli .... :'(  .. sem dpn da praktikal ... lg la xjmpa dorg n my bofie *wajib die tahu...
huhuhuu ... miz them so damn much lorh ... 




No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...