Thursday 21 July 2022

mimpi mainan tidur yang menyakitkan ..


 





mimpi entah la untuk kali ke berapa dia kacau datang gangu dalam mimpi aku... SUMPAH la ... seperti selalu... benda ni memang makan waktu untuk bg aku stabil blk...😟... tak pernah minta pun mimpikan dia...dan tiap kali dia datang dlm mimpi la aku rasa terganggu... serba tak kena.. duk ulang2 dalam kepala ni.... awak tu tak pyh la masuk dlm mmpi sy.. mainan syaitan betul la...lemah btul hati ni..

mona plan nk berhenti ... kak noni pn kata klu x thn nk bhnti jgk... aku ni nk brhnti tapi sndiri takut... komitmen ada lg.. dlm keadaan skrg aku x mrh mak wan stay sini...tp ada la part2 yang aku rasa x selesa yg mcm minta nak duduk asing.. tp aku tahu benda tu terpaksa dikemam dan ditelan .. bahaya oooo.. kot diluah katanya x berhati perut plak ... kadang rasa aku yang nak cari rumah lain utk sewa.. tapi sedar gaji sendiri xmampu nak bayar..

harap sangat wan dpt kerja yang memudahkan kami skluarga..dapat senang sikit dr dlu brsyukur sgt dah.. sedar diri aku ni wife yang x membantu apa2..murah rezeki die kalau dahulu kan aku da anak2..
hampir tahun ke 9 ofcoz aku nk kan yang lagi baik utk kami... walau tak dpt spt yg aku impikan .. aku tahu perancangan allah sebaik2 nya.. semoga SABAR aku allah gantikan selayaknya .. 


 



No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...