Tuesday 29 May 2012

rasa macam DAMN ....




sekadar ringkasan kata




hey kau !! kau la bkn lain pon .. aku xtau sekarang nie aku nak ngis or ketawa .. aku terus2 ditipu oleh kau .. dperbodohkan oleh kau .. kau wat aku cm hape ntah .. ternyata peluang yang aku bg kau sia2 kan .. kau xtkot pon ilg aku .. ok .. kita tgokk !! .. sakit weyh kau buat aku cmni .. dr ko skitkan hati aku .. baik kau ambik parang , bunuh je aku ... tak pon ko tempah bom , ko bling kat aku ...puas hati aku ...  Monkey Icon  ....  tak perlu kau tanya aku kenapa aku 1000x sakitkan hati kau lepas nie .. puncanya kau dah tahu .. HAHHAHA .. bukan niat nak berdendam .. sekadar pengajaran ... phhhhttttttt!!!!!!!!!!! !@#$%^&* ..... sebab kau tiap malam aku berendam air mata .. sebab kau segala semangat aku hilang .. Monkey Winks ....





kau rasa tak apa yang aku rasa ..
peringkat paling bawah ... 
itu aku .. !!


wahai semangat .. kenapa kau tinggalkan aku tatkala aku perlukan kau untuk menempuh hari esok . aku ke yang salah terlalu mencari kesempurnaan .. mmg aku la kan .. mmg xbole nk wt orang phm dgn kita ...   aku xsuka hidup pura2 macam nie .. kau ase aku bahagia ?? Monkey Emoticons ... nyanyi sana nyanyi sini ... senyum2 .. sedangkan dalam hati DAMN ..nmpk BODOH tahu tak ???  what theeee f*** .. cer kau pergi jauh2 dri idup aku ... bia hati aku sakit sekarang ...  dari kena menahan sakit hati 4,5 ,6 tahun lg.. kau nk wt aku jadi cm orang gile ke ??? ..
kau tak perlu risau aku da tak perlu marah2 kau .. sebab kau da besar ... da bole pk apa yang BAIIIIIIKKKKKKK dlm idup kau ... dan aku akn pilih jln idup aku sendiri ... k, byeeee ... 

No comments:

Post a Comment

should or not ?

 anaqi kerap tak sihat .. aku ni rasa mcm nak blah jauh2 dari sini .. entah la weii penat segala... nk berhenti mcm orang suruh kerja,...nak...